vineri, 14 februarie 2020
Ce se va intampla in lumile virtuale in 2008
I'm back, alive and kicking dupa o incursiune superba in Orientul Mijlociu, cu un bronz de invidiat si muuulta energie de consumat! Si pentru ca sunt la moda predictiile caracteristice inceputului de an, iata la ce cred eu ca ar trebui sa ne asteptam in 2008 de la lumile virtuale: - vom asista la o fragmentare a pietei, cu lansarea a tot mai multe spatii virtuale 3D, in special dedicate copiilor si adolescentilor. - companiile vor trata tot mai serios oportunitatile de marketing pe care le ofera spatiul virtual, concentrandu-si actiunile mai mult pe interactivitatea cu utilizatorii si crearea de experiente relevante si memorabile; audienta va continua sa creasca. - nu cred ca 2008 va aduce un competitor mai puternic decat Second Life, tranzitia catre open-source ii va crea un avantaj important din punct de vedere al posibilitatilor platformei si probabil vom experimenta primele simuri gazduite local. - caracterul fantastic (uneori de desene animate) al lumilor virtuale va evolua catre reprezentari tot mai realistice; spatiul virtual va contine tot mai multe produse si servicii din viata reala, pentru oameni reali, cu nevoi reale. - Romania va continua sa creasca in topul tarilor ca numar de utilizatori (in noiembrie eram deja pe locul 21 mondial) si, probabil, vom vedea proiecte interesante ale unor branduri romanesti in Second Life. back, alive and kicking dupa o incursiune superba in Orientul Mijlociu, cu un bronz de invidiat si muuulta energie de consumat! Si pentru ca sunt la moda predictiile caracteristice inceputului de an, iata la ce cred eu ca ar trebui sa ne asteptam in 2008 de la lumile virtuale: - vom asista la o fragmentare a pietei, cu lansarea a tot mai multe spatii virtuale 3D, in special dedicate copiilor si adolescentilor. - companiile vor trata tot mai serios oportunitatile de marketing pe care le ofera spatiul virtual, concentrandu-si actiunile mai mult pe interactivitatea cu utilizatorii si crearea de experiente relevante si memorabile; audienta va continua sa creasca. - nu cred ca 2008 va aduce un competitor mai puternic decat Second Life, tranzitia catre open-source ii va crea un avantaj important din punct de vedere al posibilitatilor platformei si probabil vom experimenta primele simuri gazduite local. - caracterul fantastic (uneori de desene animate) al lumilor virtuale va evolua catre reprezentari tot mai realistice; spatiul virtual va contine tot mai multe produse si servicii din viata reala, pentru oameni reali, cu nevoi reale. - Romania va continua sa creasca in topul tarilor ca numar de utilizatori (in noiembrie eram deja pe locul 21 mondial) si, probabil, vom vedea proiecte interesante ale unor branduri romanesti in Second Life.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu