marți, 21 ianuarie 2020
Marketing, religie si omenie
Saptamana Mare aduce cu ea multa evlavie. Chiar mai multa decat ar fi firesc. Marketingul nu poate lipsi dintr-o asemenea discutie. Fiecare om crede ca religia lui e cea dreapta. Ca ceilalti sunt niste pagani si niste pacatosi. Insa, inainte de toate, aceste sarbatori religioase ar trebui sa indemne la omenie si la buna intelegere. Acesta ar fi adevaratul progres. Preotii ne indeamna la piosenie. Uneori ne ameninta cu iadul in caz de nesupunere. Oamenii isi fac cruce si spera. La bogatie. La servicii pentru copii. La o lume mai buna. Dar oamenii spera ca aceste lucruri sa pice din cer. Si cred ca daca nu au parte de ele sunt ghinionisti. Ca Dumnezeu si-a intors fata de la ei. Sau ca asa le-a fost scris. Daca sunt intrebati ce inteleg prin vremuri mai bune, 99% dintre oameni nu vor sti sa raspunda cu exactitate. Daca sunt intrebati care este scopul major al vietii lor, isi vor misca mirati umerii. E o neintelegere totala aici. Nu vom avea parte de bucurie daca noi nu vom crede in ea. Daca nu ne vom comporta ca si cum o detinem deja. Pentru ca da. Bucuria poate fi detinuta. Chiar de catre noi. Pentru totdeauna. E ca un roi de albine care in loc sa ne atace, ne protejeaza. Si care lucreaza in favoarea noastra. Poarta numele de gand pozitiv. Acest articol a fost publicat pe aprilie 23, 2008 at 9:24 pm si e postata la Marketing. Poti urmari raspunsurile acestei insemnari prin RSS 2.0 feed. Puteti lasa un raspuns, or trackback from your own site.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu